preskoči na sadržaj

Tehnička škola Čakovec

Login
Anketa
Za učenje me najviše motivira:





Wikipedia

RSS vijesti
Znanost
21.06.2018.
Dolaze roboti za vađenje krvi
Nego samo za vađenje, nego i analizu na licu mjesta

20.06.2018.
Najnevjerojatniji krajolici na planetu
Gotovo nadrealno

19.06.2018.
Jesu li vjetroturbine dobre za ljude koji žive u blizini?
Ponovno se raspravlja o ovome

18.06.2018.
Mount Everest je pun smeća
Smeće na vrhu svijeta

17.06.2018.
11-godišnjak izumio rješenje za djecu zarobljenu u vrućim autima
Osmislio je uređaj kojeg je nazvao Oasis

ICT novosti
21.06.2018. 23:18
Dividenda dioničarima Ericsson Nikola Tesla d.d. 32,50 kuna po dionici
Održana Glavna skupština dioničkog društva Ericsson Nikola Tesla

21.06.2018. 16:40
IGTV, Instagramova aplikacija za (vertikalni) video
Instagram je danas pustio u rad novu mobilnu aplikaciju, namijenjenu isključivo snimanju i dijeljenju video sadržaja

21.06.2018. 16:40
Intelov CEO Brian Krzanich podnio ostavku zbog ljubavne veze s kolegicom
Ostavka je odmah prihvaćena kako bi se pokazalo da "svi zaposlenici moraju poštivati Intelove vrijednosti i kompanijski kodeks ponašanja"...

Sada je i službeno: ovisnost ...
Kakva je konfiguracija korišt...
Dokumentarci i znanstveni program
21.06.2018.
Scientists reveal the best way to tickle rats in new study
A study from Purdue University shows that tickling rats really can improve their quality of life. The behavior mimics how they might play with other animals, boosting positive responses.

21.06.2018.
Video shows river of molten material pouring from Kilauea
Scientists monitoring activity at Hawaii's erupting volcano have captured dramatic footage of lava pouring across the landscape at roughly 17 miles per hour as the eruption continues.

21.06.2018.
SapceX reveals the Dragon that will blast America back into orbit
Elon Musk's space firm has revealed its capsule has already been delivered to NASA for final testing ahead of its first, unmanned, test mission.

21.06.2018.
Malicious fake Fortnite apps are spreading on Android
Ahead of its release on Android later this summer, the gaming sensation Fortnite, made in North Carolina, is being imitated by scammers trying to get users to download malicious apps.

21.06.2018.
Drinking four cups of coffee a day could help heart grow stronger
Researchers in Germany found in experiments on mice that levels of caffeine equivalent to four cups of coffee could help to strengthen the cells which line the heart and blood vessels.

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
e-Dnevnik

Kalendar
« Lipanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

National Geographic

Photo: Steller’s sea-eagle in flight
Source: NationalGeographic.com

Fizika


Source: Physics.org

Hubble Space Telescope

http://hubblesite.org/about_us/graphics/media_kit/hs_logo_234x60_black_purple_on_nebula.jpg
Source:
Hubblesite.org

Astronomija


Source: nasa.govscience.nasa.gov

Lijepa književnost


L1
- L2 - L3 - L4 - L5

Pomoćni programi
Lista linkova je prazna
Free software download

Soft82.com - Freeware and shareware downloads

Lijepe fotografije

Girl in Dhaka
Source: www.photo.net

Naši maturanti


Created with Admarket's flickrSLiDR.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 4. 2010.

Ukupno: 584373
Ovaj mjesec: 734
Ovaj tjedan: 56
Danas: 16
Trenutno on-line...

online korisnika:

Tražilica
Obavijesti
DODATNA NASTAVA - RAČUNALSTVO
Administrator / datum: 30. 9. 2015. 18:55
Dodatna nastava (preporučena) za sve učenike zainteresirane za računalstvo (algoritme, programiranje, izradu web stranica i druge korisne i srodne sadržaje) održat će se u subotu, 3. listopada 2015. godine od 8.00 do 10.30 u učionici br. 31. Prvo kolo Hrvatskog otvorenog natjecanja u informatici planirano je za 17. listopada.

[OPŠIRNIJE]



RSS


Dodatna nastava - računarstvo

HALL OF FAME

Najuspješniji učenici na natjecanjima iz informatike (1990.-2010.)

Mjesto i godina Ime i prezime učenika, razred (D: državno, R: republičko, Ž: zajed. žup. lista)
4. (1991.) Dominik Murk, 4. (R)
6. (1994.) Renato Železnjak, 4. (D, 3. nagrada u Rumunjskoj (Cluj) na međunarodnom natjecanju)
7. (1992.)
7. (2010.)
Renato Železnjak (D) 2., diplomirao na FER-u
Matija Šantl, 4. (D), sada student FER-a
8. (1992.) Ronald Železnjak (D) 4., diplomirao na FER-u
11. (1992.)
11. (2007.)
11. (2009.)
Danijel Tkalčec (D), 3.
Darko Kukovec, 4. (D)
Dino Šantl, 4. (D)
12. (1993.) Danijel Tkalčec, 4. (D) i Renato Železnjak, 3. (D)
16. (2009.) Matija Šantl, 3. (Ž)
22. (2004.) Marin Kokot, (Ž) 
23. (2007.) Dino Šantl, 2. (Ž)
24. (2010.) Mario Novak, 2. (Ž)
32. (1991.) Ronald Železnjak 3.
34. (2006.) Mirko Jambrošić (Ž)
4. (2015.) Karlo Kovačić (Ž), 2.

Najuspješniji učenici na državnim smotrama (1989.-2009.)

Godina Učenik Rad Pohvala/nagrada
1989. Igor Gojnik Archy 3D nagrada
1990. Danijel Tkalčec Paint Studio nagrada
1991. Danijel Tkalčec D Compiler and Interpreter nagrada
1992. Danijel Tkalčec Paint Master nagrada
1993. Danijel Tkalčec VGA Arts -
1995. Tomislav Marić Tommy Soft Windows nagrada
1996. Tomislav Marić Board Editor nagrada
1997. Tomislav Marić ALGOS nagrada
2003. Marin Kokot do_Engine -
2005. Dušan Barić ASI -
2006. Dušan Barić Net Client -
2007.
2007.
Dino Šantl, Matija Šantl
Dušan Barić
Zastita
World Creator
pohvala
-
2009. Dino Šantl Upravljanje nagrada
2013. Patrik Borković (ment. K. Kočiš) Teacher nagrada
2015. Vanja Karanović (ment. K. Kočiš) Softverski Emulator (GameBoy) 1. nagrada

Voditeljica: mr. sc. Kristinka Blažeka, mag.ing. el., prof. savjetnik iz informatike


1.Uvod

Dodatna nastava iz predmeta Računalstvo namijenjena je darovitim učenicima od prvog do četvrtog razreda. Temeljni sadržaji koji se obrađuju vezani su uz programiranje računala (u programskim jezicima prema izboru, no preferira se C, C++ i C#) primjenom jednostavnih i složenih algoritama i programskih struktura što bi učenicima trebalo dati kvalitetnu podlogu za buduće cjeloživotno učenje u tom području.  

2.Cilj

U okviru dodatne nastave iz predmeta računalstvo naglasak je na učinkovitom korištenju računala za rješavanje problema kroz izradu programa uz sustavno razvijanje sposobnosti ugradnje algoritamskog načina razmišljanja u rješavanje problema (što se može koristiti i u drugim područjima i predmetima). Nastavni program koncipiran je tako da učenike osposobljava:
- za učenje osnovnog i naprednog programiranja usvajanjem koncepata različitih paradigmi (proceduralno i objektno-orijentirano);
- za rješavanje problema različite složenosti;
- za prikupljanje, organiziranje i kvalitetnu analizu podataka;
- za razumijevanje i kritičku ocjenu te donošenje zaključaka temeljem raspoloživih informacija;
- za samostalan i za timski rad.  

3. Zadaće

Učenici bi trebali:
- prepoznati i odabrati prikladne alate, algoritme i podatkovne strukture za rješavanje određenog razreda problema;
- prepoznati programske probleme koji se mogu javiti u svakodnevnom radu i odabrati pomagala i načine za njihovo otklanjanje;
- shvaćati pravna, etička i sigurnosna načela uporabe ICT-a, raspraviti posljedice njihova narušavanja.  

4. Vrijeme održavanja dodatne nastave

Nastava se održava najmanje dva sata tjedno (u tjednima kad je natjecanje i više).  

5. Mjesto i način održavanja nastave

Laboratorij br. 31. Svaki učenik skupine od najviše 15 radi samostalno na računalu.  

7. Okvirni program rada

Sadržaj:

Programiranje (najviše C, C++, C#), podaci, ulaz i izlaz podataka, osnovne operacije s podacima, programska grananja i petlje, analiza i rješavanja uvodnih (lakših) zadataka sa raznih natjecanja, polje kao podatkovna struktura, složeniji algoritmi, rad sa nizovima znakova, analiza i rješavanje složenijih zadataka sa raznih natjecanja, C# i vizualno programiranje, timski rad pri izradi softverskih radova, obrada raznih tema prema interesu polaznika (npr. grafičke mogućnosti računala i programiranje grafike), algoritmi za pretraživanje polja, algoritmi za sortiranje niza brojeva, STL (algoritmi i podaci), rekurzije, teorija brojeva, grafovi i algoritmi, backtracking, dinamičko programiranje, programiranje za Web... 


Djelomični popis literature za pripremanje učenika

C

B. W. Kernighan, D. M. Ritchie, The C Programming Language, Prentice Hall, Inc., 1988.
R. Vulin, Zbirka riješenih zadataka u C-u, Školska knjiga, Zagreb, 1995.
Lj. Miletić, S. Grabusin, Zbirka riješenih zadataka u C-u, Pentium, Vinkovci, 1996.
D. Obradović, K. Malnar, Riješeni zadaci s algoritmima u C-u, HSIN, Zagreb, 1996.
B. W. Kernighan, R. Pike, The Practice of Programming, Addison-Wesley, 1999.

C++

Bjarne Stroustrup, The C++ Programming Language (Special 3rd Edition)
Julijan Šribar i Boris Motik, Demistificirani C++ (2. izdanje), Element, Zagreb, 2001.
Nicolai M. Josuttis, The C++ Standard Library: A Tutorial and Reference

ALGORITMI

Robert Sedgewick, Algorithms, Addison-Wesley, 1988.
Robert Sedgewick, Algorithms in C, Addison-Wesley, 1990.
Robert Sedgewick, Algorithms in C++, Addison-Wesley, 1990.
T. H. Cormen, C. E. Leiserson, R. L. Rivest, S. Stein, Introduction to Algorithms, The MIT Press, 2001.
Steven S. Skiena, The Algorithm Design Manual, Springer-Verlag New York, Ins., 1998.
Steven S. Skiena, Miguel A. Revilla, Programming challenges, Springer-Verlag New York, Inc., 2003.
A. Shen, Algorithms and Programming - Problems and Solutions, Birkhäuser Boston, 1997.
N. Wirth, Algorithms + Data Structures = Programs, Prentice-Hall, Englewood Cliffs, 1975.
N. Wirth, Systematic Programming An Introduction, Prentice Hall, 1973.
D. E. Knuth, The Art of Computer Programming, 2nd Edition, Addison-Wesley, Volume 1: Fundamental Algorithms,1997.; Volume 2: Seminumerical Algorithms, 1997.; Volume 3: Sorting and Searching, 1998.
H. Papadimitriou, K. Steigltz, Combinatorial optimization – Algorithms and complexity, Dover, PUBNS, 1998.
Z. Michalewicz, D. B. Fogel, How to Solve It: Modern Heuristics, Springer-Verlag Berlin, 1999.
A. Engel, Exploring mathematics with your computer, The Mathematical Association of America, 1993.
http://www.hsin.hr – zbirka riješenih zadataka s opisima algoritama


Neki kvalifikacijski radovi voditeljice:

  • "OOP u obrazovanju o IKT u kontekstu novog nacionalnog kurikuluma ("Računalo u školi, Šibenik 2010.)
  • “Igre kod početnog učenja programiranja” (MIPRO, Opatija 2007.)
  • “EPICT – certifikat suvremenih učitelja” (“Računalo u školi”,  Šibenik 2006.)
  • “Teaching programming to Secondary School Students” (MIPRO, Opatija 2006.)
  • “Internet i besplatne internetske enciklopedije pri učenju i istraživanju učenika srednjih škola” (MIPRO, Opatija 2005.)
  • “Od informatičkog obrazovanja do informatičkih znanja” (“Računalo u školi”, Šibenik 2004.)
  • “Nastavom informatike u društvo znanja” (MIPRO, Opatija 2004.)

Watch it on Academic Earth

Watch it on Academic Earth

Watch it on Academic Earth

Watch it on Academic Earth

 

preskoči na navigaciju