preskoči na sadržaj

Tehnička škola Čakovec

Login
Anketa
Za učenje me najviše motivira:





Wikipedia

RSS vijesti
Znanost
14.12.2017.
Zašto muškarci teže podnose prehlade i gripe?
Predmet ismijavanja ima znanstveno objašnjenje.

13.12.2017.
Kvantni eksperiment uspješno preokrenuo strelicu vremena
Vrijeme se kreće samo u jednom smjeru, prema naprijed - ili? Fizičari ovu ideju nazivaju ,,strelica vremena", a čini se da je ideja jednosmjernog vremena istinita za život i objekte na ljudskoj razini. No, na kvantnoj razini, čini se da stvari funkcioniraju drukčije, čak i čudnije. Za fizičare, strelicu vremena diktira drugi zakon termodinamike, koji […]

13.12.2017.
Postoji znanstveno objašnjenje zašto tepamo partnerima
Iako ste se vjerojatno zaklinjali da nećete biti poput onih parova koji se međusobno nazivaju raznim nadimcima od milja, sigurno ni vas nije zaobišao taj poznati običaj. Znanstvenici za to imaju i objašnjenje. Možda vas utješi podatak da više od polovice ljudi ima neki nadimak u obliku odmilnice za svog partnera ili partnericu. Čini se kako […]

13.12.2017.
Zbog djece nova zviježđa dobila nazive po poznatim osobama
Kako bi potaknuli djecu da razviju zanimanje za promatranje zvjezdanog neba, znanstvenici sa Sveučilišta Birmingham su odabrali nova zviježđa koja predstavljaju poznate osobe iz svijeta književnosti, sporta i znanosti. Među poznatim imenima nalaze se Mo Farah, Usain Bolt i Sir David Attenborough. Znanstvenici su na zvjezdanom nebu pronašli i skupine zvijezda koje nalikuju naočalama Harryja […]

12.12.2017.
Morske spužve su ipak najstarije životinjske vrste
Morske spužve su najstarije u rodoslovnom stablu između svih neizumrlih životinjskih vrsta na našem planetu, zaključak je to britanskih znanstvenika. Time su vjerojatno konačno i okončane dugogodišnje, pa i žučne, rasprave po tom pitanju. Nedavno su provedene genomske analize koje su uputile na nekoliko zaključaka, čineći tako znanstvenike konačno odlučnijima u odgovorima na pitanje jesu […]

ICT novosti
14.12.2017. 22:30
Američki FCC izglasao ukidanje internetske neutralnosti
Federalna komisija za komunikacije u četvrtak je i službeno, kako se očekivalo, ukinula regulativu koja je jamčila neutralnost mreže svim korisnicima Interneta

14.12.2017. 20:10
Shoutem se našao pred zidom i više neće primati nove korisnike
Apple je objavio nove smjernice za izradu aplikacija za njihov App Store prema kojima se onemogućuju sve aplikacije koje su izrađene putem neke od komercijalnih usluga, poput Shoutema, za izradu sam-svoj-majstor appova

14.12.2017. 20:08
Corsairov VENGEANCE memorijski kit na 4.000 MHz
Corsair je predstavio novi ujedno i najbrži SODIMM DDR4 memorijski kit kapaciteta 32 GB iz serije Vengeance, brzina mu je okruglih 4.000 MHz

I penzići igraju CS:GO
H1Z1 od sutra moguće tjedan d...
Dokumentarci i znanstveni program
15.12.2017.
Scientists solve Felix Baumgartner jump speed surprise
Munich researchers say his protective suit and backpack gave him a very irregular shape, which appears to reduce the aerodynamic drag that increases as objects near the sound barrier.

15.12.2017.
Amazon to start selling Apple TV, Google Chromecast
Amazon.com will start selling Google Chromecast and Apple TV, which compete against its Fire TV, on its online store, an Amazon spokeswoman told Reuters on Thursday.

15.12.2017.
Sydney tradesman finds giant spider crawling on his arm
The tradesman was pumping concrete on a property in Oyster Bay, south of Sydney on Wednesday when the spider, believed to be an Australian tarantula, crawled onto his shoulder.

15.12.2017.
US Marines test ONR self-flying helicopter
The helicopters will initially replace resupply convoys of trucks bringing fuel, food, water, ammunition and medical supplies to the front lines, officials hope.

15.12.2017.
UCL academic says natural history museums are 'sexist'
Museum collections (pictured, the Natural History Museum in London) are dominated by male animals with their flashy antlers and feathers, leaving females in the minority.

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
e-Dnevnik

Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

National Geographic

Photo: Steller’s sea-eagle in flight
Source: NationalGeographic.com

Fizika


Source: Physics.org

Hubble Space Telescope

http://hubblesite.org/about_us/graphics/media_kit/hs_logo_234x60_black_purple_on_nebula.jpg
Source:
Hubblesite.org

Astronomija


Source: nasa.govscience.nasa.gov

Lijepa književnost


L1
- L2 - L3 - L4 - L5

Pomoćni programi
Lista linkova je prazna
Free software download

Soft82.com - Freeware and shareware downloads

Lijepe fotografije

Girl in Dhaka
Source: www.photo.net

Naši maturanti


Created with Admarket's flickrSLiDR.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 4. 2010.

Ukupno: 580980
Ovaj mjesec: 1243
Ovaj tjedan: 78
Danas: 3
Trenutno on-line...

online korisnika:

Tražilica
Obavijesti
DODATNA NASTAVA - RAČUNALSTVO
Administrator / datum: 30. 9. 2015. 18:55
Dodatna nastava (preporučena) za sve učenike zainteresirane za računalstvo (algoritme, programiranje, izradu web stranica i druge korisne i srodne sadržaje) održat će se u subotu, 3. listopada 2015. godine od 8.00 do 10.30 u učionici br. 31. Prvo kolo Hrvatskog otvorenog natjecanja u informatici planirano je za 17. listopada.

[OPŠIRNIJE]



RSS


Dodatna nastava - računarstvo

HALL OF FAME

Najuspješniji učenici na natjecanjima iz informatike (1990.-2010.)

Mjesto i godina Ime i prezime učenika, razred (D: državno, R: republičko, Ž: zajed. žup. lista)
4. (1991.) Dominik Murk, 4. (R)
6. (1994.) Renato Železnjak, 4. (D, 3. nagrada u Rumunjskoj (Cluj) na međunarodnom natjecanju)
7. (1992.)
7. (2010.)
Renato Železnjak (D) 2., diplomirao na FER-u
Matija Šantl, 4. (D), sada student FER-a
8. (1992.) Ronald Železnjak (D) 4., diplomirao na FER-u
11. (1992.)
11. (2007.)
11. (2009.)
Danijel Tkalčec (D), 3.
Darko Kukovec, 4. (D)
Dino Šantl, 4. (D)
12. (1993.) Danijel Tkalčec, 4. (D) i Renato Železnjak, 3. (D)
16. (2009.) Matija Šantl, 3. (Ž)
22. (2004.) Marin Kokot, (Ž) 
23. (2007.) Dino Šantl, 2. (Ž)
24. (2010.) Mario Novak, 2. (Ž)
32. (1991.) Ronald Železnjak 3.
34. (2006.) Mirko Jambrošić (Ž)
4. (2015.) Karlo Kovačić (Ž), 2.

Najuspješniji učenici na državnim smotrama (1989.-2009.)

Godina Učenik Rad Pohvala/nagrada
1989. Igor Gojnik Archy 3D nagrada
1990. Danijel Tkalčec Paint Studio nagrada
1991. Danijel Tkalčec D Compiler and Interpreter nagrada
1992. Danijel Tkalčec Paint Master nagrada
1993. Danijel Tkalčec VGA Arts -
1995. Tomislav Marić Tommy Soft Windows nagrada
1996. Tomislav Marić Board Editor nagrada
1997. Tomislav Marić ALGOS nagrada
2003. Marin Kokot do_Engine -
2005. Dušan Barić ASI -
2006. Dušan Barić Net Client -
2007.
2007.
Dino Šantl, Matija Šantl
Dušan Barić
Zastita
World Creator
pohvala
-
2009. Dino Šantl Upravljanje nagrada
2013. Patrik Borković (ment. K. Kočiš) Teacher nagrada
2015. Vanja Karanović (ment. K. Kočiš) Softverski Emulator (GameBoy) 1. nagrada

Voditeljica: mr. sc. Kristinka Blažeka, mag.ing. el., prof. savjetnik iz informatike


1.Uvod

Dodatna nastava iz predmeta Računalstvo namijenjena je darovitim učenicima od prvog do četvrtog razreda. Temeljni sadržaji koji se obrađuju vezani su uz programiranje računala (u programskim jezicima prema izboru, no preferira se C, C++ i C#) primjenom jednostavnih i složenih algoritama i programskih struktura što bi učenicima trebalo dati kvalitetnu podlogu za buduće cjeloživotno učenje u tom području.  

2.Cilj

U okviru dodatne nastave iz predmeta računalstvo naglasak je na učinkovitom korištenju računala za rješavanje problema kroz izradu programa uz sustavno razvijanje sposobnosti ugradnje algoritamskog načina razmišljanja u rješavanje problema (što se može koristiti i u drugim područjima i predmetima). Nastavni program koncipiran je tako da učenike osposobljava:
- za učenje osnovnog i naprednog programiranja usvajanjem koncepata različitih paradigmi (proceduralno i objektno-orijentirano);
- za rješavanje problema različite složenosti;
- za prikupljanje, organiziranje i kvalitetnu analizu podataka;
- za razumijevanje i kritičku ocjenu te donošenje zaključaka temeljem raspoloživih informacija;
- za samostalan i za timski rad.  

3. Zadaće

Učenici bi trebali:
- prepoznati i odabrati prikladne alate, algoritme i podatkovne strukture za rješavanje određenog razreda problema;
- prepoznati programske probleme koji se mogu javiti u svakodnevnom radu i odabrati pomagala i načine za njihovo otklanjanje;
- shvaćati pravna, etička i sigurnosna načela uporabe ICT-a, raspraviti posljedice njihova narušavanja.  

4. Vrijeme održavanja dodatne nastave

Nastava se održava najmanje dva sata tjedno (u tjednima kad je natjecanje i više).  

5. Mjesto i način održavanja nastave

Laboratorij br. 31. Svaki učenik skupine od najviše 15 radi samostalno na računalu.  

7. Okvirni program rada

Sadržaj:

Programiranje (najviše C, C++, C#), podaci, ulaz i izlaz podataka, osnovne operacije s podacima, programska grananja i petlje, analiza i rješavanja uvodnih (lakših) zadataka sa raznih natjecanja, polje kao podatkovna struktura, složeniji algoritmi, rad sa nizovima znakova, analiza i rješavanje složenijih zadataka sa raznih natjecanja, C# i vizualno programiranje, timski rad pri izradi softverskih radova, obrada raznih tema prema interesu polaznika (npr. grafičke mogućnosti računala i programiranje grafike), algoritmi za pretraživanje polja, algoritmi za sortiranje niza brojeva, STL (algoritmi i podaci), rekurzije, teorija brojeva, grafovi i algoritmi, backtracking, dinamičko programiranje, programiranje za Web... 


Djelomični popis literature za pripremanje učenika

C

B. W. Kernighan, D. M. Ritchie, The C Programming Language, Prentice Hall, Inc., 1988.
R. Vulin, Zbirka riješenih zadataka u C-u, Školska knjiga, Zagreb, 1995.
Lj. Miletić, S. Grabusin, Zbirka riješenih zadataka u C-u, Pentium, Vinkovci, 1996.
D. Obradović, K. Malnar, Riješeni zadaci s algoritmima u C-u, HSIN, Zagreb, 1996.
B. W. Kernighan, R. Pike, The Practice of Programming, Addison-Wesley, 1999.

C++

Bjarne Stroustrup, The C++ Programming Language (Special 3rd Edition)
Julijan Šribar i Boris Motik, Demistificirani C++ (2. izdanje), Element, Zagreb, 2001.
Nicolai M. Josuttis, The C++ Standard Library: A Tutorial and Reference

ALGORITMI

Robert Sedgewick, Algorithms, Addison-Wesley, 1988.
Robert Sedgewick, Algorithms in C, Addison-Wesley, 1990.
Robert Sedgewick, Algorithms in C++, Addison-Wesley, 1990.
T. H. Cormen, C. E. Leiserson, R. L. Rivest, S. Stein, Introduction to Algorithms, The MIT Press, 2001.
Steven S. Skiena, The Algorithm Design Manual, Springer-Verlag New York, Ins., 1998.
Steven S. Skiena, Miguel A. Revilla, Programming challenges, Springer-Verlag New York, Inc., 2003.
A. Shen, Algorithms and Programming - Problems and Solutions, Birkhäuser Boston, 1997.
N. Wirth, Algorithms + Data Structures = Programs, Prentice-Hall, Englewood Cliffs, 1975.
N. Wirth, Systematic Programming An Introduction, Prentice Hall, 1973.
D. E. Knuth, The Art of Computer Programming, 2nd Edition, Addison-Wesley, Volume 1: Fundamental Algorithms,1997.; Volume 2: Seminumerical Algorithms, 1997.; Volume 3: Sorting and Searching, 1998.
H. Papadimitriou, K. Steigltz, Combinatorial optimization – Algorithms and complexity, Dover, PUBNS, 1998.
Z. Michalewicz, D. B. Fogel, How to Solve It: Modern Heuristics, Springer-Verlag Berlin, 1999.
A. Engel, Exploring mathematics with your computer, The Mathematical Association of America, 1993.
http://www.hsin.hr – zbirka riješenih zadataka s opisima algoritama


Neki kvalifikacijski radovi voditeljice:

  • "OOP u obrazovanju o IKT u kontekstu novog nacionalnog kurikuluma ("Računalo u školi, Šibenik 2010.)
  • “Igre kod početnog učenja programiranja” (MIPRO, Opatija 2007.)
  • “EPICT – certifikat suvremenih učitelja” (“Računalo u školi”,  Šibenik 2006.)
  • “Teaching programming to Secondary School Students” (MIPRO, Opatija 2006.)
  • “Internet i besplatne internetske enciklopedije pri učenju i istraživanju učenika srednjih škola” (MIPRO, Opatija 2005.)
  • “Od informatičkog obrazovanja do informatičkih znanja” (“Računalo u školi”, Šibenik 2004.)
  • “Nastavom informatike u društvo znanja” (MIPRO, Opatija 2004.)

Watch it on Academic Earth

Watch it on Academic Earth

Watch it on Academic Earth

Watch it on Academic Earth

 

preskoči na navigaciju