preskoči na sadržaj

Tehnička škola Čakovec

Login
Anketa
Za učenje me najviše motivira:





Wikipedia

RSS vijesti
Znanost
21.10.2017.
Strani jezici nam idu bolje nakon alkohola
Samo ne previše. Evo jednog nadasve zanimljivog istraživanja. Njegovi rezultati su objavljeni u časopisu Journal of Psychopharmacology. “Naša studija je pokazala kako konzumacija alkohola može imati blagotvoran učinak na izgovor stranog jezika kod osoba koje su nedavno naučile neki strani jezik”, kaže Inge Kersbergen, znanstvenica sa Sveučilišta u Liverpoolu.. U studiji je ukupno sudjelovalo 50 […]

21.10.2017.
Evo koje voće može pomoći djeci pri učenju
U posljednje vrijeme mnogo se govori o dobrobitima bobičastog voća za ljudsko zdravlje. Nutricionisti savjetuju njihovu svakodnevnu konzumaciju jer su to zdrave bobice pune vitamina, minerala i drugih dragocjenih tvari koje povoljno djeluju na naš organizam i štite nas od raznih bolesti. Borovnice su bile predmet najnovijeg istraživanja te su znanstvenici u njima pronašli još […]

21.10.2017.
Želite kontrolirati svoje snove? Evo kako to možete napraviti
Novo istraživanje Sveučilišta u Adelaideu otkrilo je da specifična kombinacija tehnika može povećati ljudsku mogućnost sanjanja lucidnih snova, u kojima je sanjač svjestan da sanja i može imati kontrolu nad snom. Iako postoje brojne tehnike za izazivanje lucidnog sna, prethodne studije prijavile su niske stope uspješnosti, što je spriječilo znanstvenike da proučavaju potencijalne blagodati i […]

21.10.2017.
Zašto neki ljudi misle da su vidoviti?
Kroz čitavu ljudsku povijest postojali su pojedinci koji su vjerovali da mogu predvidjeti buduće događaje. Prava vidovitost nije znanstveno dokazana, ali suptilne razlike u načinima na koje ljudi percipiraju vrijeme nekog događaja moglo bi objasniti zašto su mnogi i dalje uvjereni u svoje psihičke sposobnosti. Istraživanje koje su proveli znanstvenici s Yalea pruža nove uvide […]

20.10.2017.
Čak trećina parova zimi ratuje zbog sobne temperature
Znanstveno objašnjenje zimskog razloga za rat u kući.

ICT novosti
21.10.2017. 13:44
Šef Volkswagena popljuvao Teslu
Matthias Müller, generalni direktor koncerna VW, nije baš imao lijepih riječi o konkurenciji koja nameće neke nove trendove

21.10.2017. 10:03
EU parlament želi jaču zaštitu korisnika Interneta
Nova se pravila bave ne samo sadržajem komunikacije već i meta podacima (lokacija, vrijeme, trajanje, vrsta komunikacije) te će se ojačati pravila za korištenje spama i kolačića

21.10.2017. 09:21
Predstavljamo Garmin vívoactive 3
Elegantan GPS pametni sat s ugrađenim sportskim aplikacijama i senzorom pulsa na zapešću

Boyfriend Dungeon je hack'n's...
Sid Meier's Civilization III:...
Dokumentarci i znanstveni program
21.10.2017.
Netflix reveals its most binge-watched shows
Popular series Gilmore Girls topped the list of the most regularly binge-watched shows, while Fuller House came in second.

21.10.2017.
Researchers reveal patterns that giveaway a liar over text
Researchers from Cornell University have discovered the patterns in a text message that indicate a person isn't telling the truth. The study analyzed hundreds of conversations.

21.10.2017.
Google parent turns on internet balloons in Puerto Rico
Google's parent Alphabet Inc. says its stratospheric balloons are now delivering the internet to remote areas of Puerto Rico where cellphone towers were knocked out by Hurricane Maria.

21.10.2017.
How to deal with your partner cheating on you
Norwegian University of Science and Technology research found that men have less of a need to distance themselves from their partner than women do in the context of emotional cheating.

21.10.2017.
Caribbean oceans are choked by plastic bottles and rubbish
In one photograph taken near Roatan, an island off the coast of Honduras, a diver grimaces as he prepares to enter the water almost completely covered by waste.

Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
e-Dnevnik

Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

National Geographic

Photo: Steller’s sea-eagle in flight
Source: NationalGeographic.com

Fizika


Source: Physics.org

Hubble Space Telescope

http://hubblesite.org/about_us/graphics/media_kit/hs_logo_234x60_black_purple_on_nebula.jpg
Source:
Hubblesite.org

Astronomija


Source: nasa.govscience.nasa.gov

Lijepa književnost


L1
- L2 - L3 - L4 - L5

Pomoćni programi
Lista linkova je prazna
Free software download

Soft82.com - Freeware and shareware downloads

Lijepe fotografije

Girl in Dhaka
Source: www.photo.net

Naši maturanti


Created with Admarket's flickrSLiDR.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 4. 2010.

Ukupno: 579023
Ovaj mjesec: 426
Ovaj tjedan: 74
Danas: 9
Trenutno on-line...

online korisnika:

Tražilica
Obavijesti
DODATNA NASTAVA - RAČUNALSTVO
Administrator / datum: 30. 9. 2015. 18:55
Dodatna nastava (preporučena) za sve učenike zainteresirane za računalstvo (algoritme, programiranje, izradu web stranica i druge korisne i srodne sadržaje) održat će se u subotu, 3. listopada 2015. godine od 8.00 do 10.30 u učionici br. 31. Prvo kolo Hrvatskog otvorenog natjecanja u informatici planirano je za 17. listopada.

[OPŠIRNIJE]



RSS


Dodatna nastava - računarstvo

HALL OF FAME

Najuspješniji učenici na natjecanjima iz informatike (1990.-2010.)

Mjesto i godina Ime i prezime učenika, razred (D: državno, R: republičko, Ž: zajed. žup. lista)
4. (1991.) Dominik Murk, 4. (R)
6. (1994.) Renato Železnjak, 4. (D, 3. nagrada u Rumunjskoj (Cluj) na međunarodnom natjecanju)
7. (1992.)
7. (2010.)
Renato Železnjak (D) 2., diplomirao na FER-u
Matija Šantl, 4. (D), sada student FER-a
8. (1992.) Ronald Železnjak (D) 4., diplomirao na FER-u
11. (1992.)
11. (2007.)
11. (2009.)
Danijel Tkalčec (D), 3.
Darko Kukovec, 4. (D)
Dino Šantl, 4. (D)
12. (1993.) Danijel Tkalčec, 4. (D) i Renato Železnjak, 3. (D)
16. (2009.) Matija Šantl, 3. (Ž)
22. (2004.) Marin Kokot, (Ž) 
23. (2007.) Dino Šantl, 2. (Ž)
24. (2010.) Mario Novak, 2. (Ž)
32. (1991.) Ronald Železnjak 3.
34. (2006.) Mirko Jambrošić (Ž)
4. (2015.) Karlo Kovačić (Ž), 2.

Najuspješniji učenici na državnim smotrama (1989.-2009.)

Godina Učenik Rad Pohvala/nagrada
1989. Igor Gojnik Archy 3D nagrada
1990. Danijel Tkalčec Paint Studio nagrada
1991. Danijel Tkalčec D Compiler and Interpreter nagrada
1992. Danijel Tkalčec Paint Master nagrada
1993. Danijel Tkalčec VGA Arts -
1995. Tomislav Marić Tommy Soft Windows nagrada
1996. Tomislav Marić Board Editor nagrada
1997. Tomislav Marić ALGOS nagrada
2003. Marin Kokot do_Engine -
2005. Dušan Barić ASI -
2006. Dušan Barić Net Client -
2007.
2007.
Dino Šantl, Matija Šantl
Dušan Barić
Zastita
World Creator
pohvala
-
2009. Dino Šantl Upravljanje nagrada
2013. Patrik Borković (ment. K. Kočiš) Teacher nagrada
2015. Vanja Karanović (ment. K. Kočiš) Softverski Emulator (GameBoy) 1. nagrada

Voditeljica: mr. sc. Kristinka Blažeka, mag.ing. el., prof. savjetnik iz informatike


1.Uvod

Dodatna nastava iz predmeta Računalstvo namijenjena je darovitim učenicima od prvog do četvrtog razreda. Temeljni sadržaji koji se obrađuju vezani su uz programiranje računala (u programskim jezicima prema izboru, no preferira se C, C++ i C#) primjenom jednostavnih i složenih algoritama i programskih struktura što bi učenicima trebalo dati kvalitetnu podlogu za buduće cjeloživotno učenje u tom području.  

2.Cilj

U okviru dodatne nastave iz predmeta računalstvo naglasak je na učinkovitom korištenju računala za rješavanje problema kroz izradu programa uz sustavno razvijanje sposobnosti ugradnje algoritamskog načina razmišljanja u rješavanje problema (što se može koristiti i u drugim područjima i predmetima). Nastavni program koncipiran je tako da učenike osposobljava:
- za učenje osnovnog i naprednog programiranja usvajanjem koncepata različitih paradigmi (proceduralno i objektno-orijentirano);
- za rješavanje problema različite složenosti;
- za prikupljanje, organiziranje i kvalitetnu analizu podataka;
- za razumijevanje i kritičku ocjenu te donošenje zaključaka temeljem raspoloživih informacija;
- za samostalan i za timski rad.  

3. Zadaće

Učenici bi trebali:
- prepoznati i odabrati prikladne alate, algoritme i podatkovne strukture za rješavanje određenog razreda problema;
- prepoznati programske probleme koji se mogu javiti u svakodnevnom radu i odabrati pomagala i načine za njihovo otklanjanje;
- shvaćati pravna, etička i sigurnosna načela uporabe ICT-a, raspraviti posljedice njihova narušavanja.  

4. Vrijeme održavanja dodatne nastave

Nastava se održava najmanje dva sata tjedno (u tjednima kad je natjecanje i više).  

5. Mjesto i način održavanja nastave

Laboratorij br. 31. Svaki učenik skupine od najviše 15 radi samostalno na računalu.  

7. Okvirni program rada

Sadržaj:

Programiranje (najviše C, C++, C#), podaci, ulaz i izlaz podataka, osnovne operacije s podacima, programska grananja i petlje, analiza i rješavanja uvodnih (lakših) zadataka sa raznih natjecanja, polje kao podatkovna struktura, složeniji algoritmi, rad sa nizovima znakova, analiza i rješavanje složenijih zadataka sa raznih natjecanja, C# i vizualno programiranje, timski rad pri izradi softverskih radova, obrada raznih tema prema interesu polaznika (npr. grafičke mogućnosti računala i programiranje grafike), algoritmi za pretraživanje polja, algoritmi za sortiranje niza brojeva, STL (algoritmi i podaci), rekurzije, teorija brojeva, grafovi i algoritmi, backtracking, dinamičko programiranje, programiranje za Web... 


Djelomični popis literature za pripremanje učenika

C

B. W. Kernighan, D. M. Ritchie, The C Programming Language, Prentice Hall, Inc., 1988.
R. Vulin, Zbirka riješenih zadataka u C-u, Školska knjiga, Zagreb, 1995.
Lj. Miletić, S. Grabusin, Zbirka riješenih zadataka u C-u, Pentium, Vinkovci, 1996.
D. Obradović, K. Malnar, Riješeni zadaci s algoritmima u C-u, HSIN, Zagreb, 1996.
B. W. Kernighan, R. Pike, The Practice of Programming, Addison-Wesley, 1999.

C++

Bjarne Stroustrup, The C++ Programming Language (Special 3rd Edition)
Julijan Šribar i Boris Motik, Demistificirani C++ (2. izdanje), Element, Zagreb, 2001.
Nicolai M. Josuttis, The C++ Standard Library: A Tutorial and Reference

ALGORITMI

Robert Sedgewick, Algorithms, Addison-Wesley, 1988.
Robert Sedgewick, Algorithms in C, Addison-Wesley, 1990.
Robert Sedgewick, Algorithms in C++, Addison-Wesley, 1990.
T. H. Cormen, C. E. Leiserson, R. L. Rivest, S. Stein, Introduction to Algorithms, The MIT Press, 2001.
Steven S. Skiena, The Algorithm Design Manual, Springer-Verlag New York, Ins., 1998.
Steven S. Skiena, Miguel A. Revilla, Programming challenges, Springer-Verlag New York, Inc., 2003.
A. Shen, Algorithms and Programming - Problems and Solutions, Birkhäuser Boston, 1997.
N. Wirth, Algorithms + Data Structures = Programs, Prentice-Hall, Englewood Cliffs, 1975.
N. Wirth, Systematic Programming An Introduction, Prentice Hall, 1973.
D. E. Knuth, The Art of Computer Programming, 2nd Edition, Addison-Wesley, Volume 1: Fundamental Algorithms,1997.; Volume 2: Seminumerical Algorithms, 1997.; Volume 3: Sorting and Searching, 1998.
H. Papadimitriou, K. Steigltz, Combinatorial optimization – Algorithms and complexity, Dover, PUBNS, 1998.
Z. Michalewicz, D. B. Fogel, How to Solve It: Modern Heuristics, Springer-Verlag Berlin, 1999.
A. Engel, Exploring mathematics with your computer, The Mathematical Association of America, 1993.
http://www.hsin.hr – zbirka riješenih zadataka s opisima algoritama


Neki kvalifikacijski radovi voditeljice:

  • "OOP u obrazovanju o IKT u kontekstu novog nacionalnog kurikuluma ("Računalo u školi, Šibenik 2010.)
  • “Igre kod početnog učenja programiranja” (MIPRO, Opatija 2007.)
  • “EPICT – certifikat suvremenih učitelja” (“Računalo u školi”,  Šibenik 2006.)
  • “Teaching programming to Secondary School Students” (MIPRO, Opatija 2006.)
  • “Internet i besplatne internetske enciklopedije pri učenju i istraživanju učenika srednjih škola” (MIPRO, Opatija 2005.)
  • “Od informatičkog obrazovanja do informatičkih znanja” (“Računalo u školi”, Šibenik 2004.)
  • “Nastavom informatike u društvo znanja” (MIPRO, Opatija 2004.)

Watch it on Academic Earth

Watch it on Academic Earth

Watch it on Academic Earth

Watch it on Academic Earth

 

preskoči na navigaciju